Lite svar!

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat så mkt idag. Men när jag är med kompisar så vill jag hälst inte fråga: kan inte vi sätta oss vid datorn, för att jag ska blogga!!! Det låter lite otrevligt! Men vi hade as, as, as kul!!!!

Men nu så tänkte jag svara på några läsar frågor!!!

FRÅGA: Anonym om Ben and jerry + dator = trevlig kväll, med mig själv!:

vad heter skolan du ska börja i? :)

 

SVAR: Skolan jag ska börja i heter Kunskapsskolan! Tack för att du kommenterade!!!!

 

 

FRÅGA: Alicia om Godnatt!:

Har du linser? asså sånna istället för glasögon eller med färg på? snälla kan du inte visa dom skulle gärna vilje se dom! :)



SVAR: Hej Alicia! Ja, det stämmer... Jag har linser i stället för glasögon. Jag var trött på glasögon och jag tyckte att jag var finare utan. Så jag och min mamma gick till en optiker och gjorde typ en sån här undersökning på vilken styrka man ska ha på linserna. Sen så fick jag testa att sätta in och ut dom! Och jag har haft mina linser sen i slutet av 4-an. Men jag kanske kan visa mina linser här på bloggen i kväll eller i morgon! Tack för att du kommenterade;)


Ja det var bara dom jag inte hade svarat på tror jag! Men sen är det nån som har frågat när jag har startat min blogg och jag startade den nån gång i mitten av juni. Men den frågan kanske jag har svarat på tidigare. Men sak samma!

Nu ska jag fixa lite med datorn!!!!
Hejdå!

 

 


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0