Godnatt!

Hej!
Jag ska inte gå och lägga mig än! Men jag ska nog inte blogga mer idag så jag säger godnatt nu i stället för inte göra det alls. Men jag ska nog gå och lägga mig vid tio. Ganska tidigt ändå på sommarlovet. Men jag ska väll gå upp åtta på morgonen för att vi börjar skolan nästa tisdag. Jag vill liktsom komma in i rutinerna igen. Hahah. Nu den här veckan så ska jag ha linser till exempel. Har liktsom inte använt det på hela sommarlovet. Men nu ska jag gå ner och titta på tv med föräldrar. Men jag bloggar i morgon bitti igen. Här kommer en bild på en tv från google, för att jag somsagt inte några bilder från idag!

Natti!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Har du linser? asså sånna istället för glasögon eller med färg på? snälla kan du inte visa dom skulle gärna vilje se dom! :)

2011-08-14 @ 21:45:47
Tack för att du kommenterade, vira

sv: dom är från topshop, det står på bilden :)

puss

2011-08-14 @ 22:05:07
URL: http://kandylandy.se
Tack för att du kommenterade, vira

sv: dom är från topshop, det står på bilden :)

puss

2011-08-14 @ 22:05:13
URL: http://kandylandy.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0