Blää

Hej, dagen har vart kaos..
Va meningen att jag skulle få massa gjort, men fick ingenting alls gjort. Efter att ha blivit irriterad på mitt hår i morse så släppte jag allt och satte på en två timmars film och åt chips. Fy fan. Efter filmen så var jag bara irriterad och trött..
Men nu ska jag sova och vakna på rätt sida! Godnatt.

~älskade lag~

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Anonym

Hej, vill du hjälpa mig och min bästavän att få vår dröm i uppfyllelse? Vi deltar i en tävling där man kan vinna en newyork resa och en golden ticket till en one direction konsert och vi skulle bli så glada om du röstade! Gå in på http://www.sub.fi/onedirection/#entry/50870486a90786.60060009 och rösta gärna genom att trycka på "tykkää" knappen ovanför bilden! Tack på förhand! :D

2012-10-25 @ 07:52:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0