Störd unge?

Hej!

Tittade just på lite kommentarer jag fått när jag har varit borta. På en stog det att jag såg ut som en störd unge. Asså, jag kanske gör det, men kan ni snälla hålla det för er själva. Har fått massa sånna här kommentarer och ni kanske tycker att det är skit kul att säga exakt vad ni tycker men jag tycker inte det. Så snälla håll det för er själva!! 
Ville bara säga det!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, anonym

jag tycker du är jätte söt och du är verkligen inte en störd unge! fattar inte hur man kan skriva så om dig, du är ju apa snygg tycker jag i allafall. Kom ihåg att du är fin och jag brukar säga om du älskar dig själv så kommer allt gå bra!!

//från en tjej som tycker du är stark för att ta dåliga kommentarer <3 <3 <3 <3< 3 <<3 <3 < 3

2012-05-28 @ 07:58:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0