STOCKHOLM!

Tjooo!!
Just nu så sitter jag på hotel rummet med bästis festis. Helt ensamma och festar runt lite, haha. Ne, men vi chillar och ibland dampar vi runt lite.. Men den här har varit värsta grymma dagen!!
Först var vi i skolan, jobbade inte så mkt. Efter lunch så drog jag och Linn hem t mig och fixade det sista. Sen åkte vi t max och köpte lyxshake. SUPERGOD. Vi hade ganska kul på bilresan hit. Körde gulbil, hehe.
Sen när vi kom fram så drog vi typ t gammla stan direkt. Var ganska tråkigt där, men pizzan som vi åt sen va god. Sen åkte vi tillbaka t hotellet. Mamma o pappa är inte här nu, så vi är själva o såå. Men vi hörs väll.
Pusssss ♥
Btw, linn är inte cp.. Hon e bara störd...

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Anonym

Seriöst.. Jag ville bara hjälpa.. Om man skiter i sånna här chanser så har man förlorat vettet..



Hur känd kan man inte bli genom pengar? Resa vart man vill med sina kompisar.. Alla ser upp på en!



Till och med din familj! Efter något år skulle du till och med ha råd att flytta till USA, shoppa, sjunga, bli modell, starbucks, VAD SOM HELST?!

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/shopping-inne-pa-victoria-secrets.html#comments

2012-05-26 @ 01:48:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0