Hemma ;)

Hej!
Tänkte berätta lite om vad som hände igår och idag.

Igår:
Vi vaknade och åt frukost. Sen åkte vi upp på stan. Köpte inte så mkt. Sen så drog vi t grönan och åkte massa. Så glad att jag vågade åka insane, haha. Va as rädd innan vi åkte. Sen åkte vi tillbaka till hotellet. Jag och linn stannade till vid en affär och köpte glass. Sen åt vi den på balkongen och snackade med två söna killar, hehe. Sen tittar vi lite på eurovision innan vi somnade.

Idag:
Vi åt frukost, packade, åkte hem. När jag kom hem så bytte jag om t bikini och la mig och sola. Myssss.. Sen har det typ inte hänt så mkt mer. Ska snart hopppa in i duschen och sen gå upp och titta på BB. Myss kväll.
Bilder från STHLM kommer senare.
Pussss♥
Bild från jag va med Emelie.
Snodd från emeliewestin.blogg.se

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0