Sista inlägget idag -.-

Heej..
Detta blir nog sista inlägget idag! I morgon ska jag upp tidigt för att hinna duscha innan jag drar upp på stan med lisa. Det tar ju ett ta för mitt hår att torka, sattt.. Förut glömde jag också säga att i morgon kväll ska jag på bio med farsan min. Mamma ska bjuda hem några kompisar och bada lite mm. Så då vill jag och pappa inte vara hemme.. typ.. Så vi ska ut på stan för att titta bio och äta lite middag. Kommer nog bli mysigt! Men nu orkar jag inte skriva mer!! Skriver mer i moron!! PUSS!!!!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Sofie

Kika gärna in min nystartade inspirationsblogg. Lägg gärna ett tycke:)



Kram Sofie

2012-03-03 @ 10:22:00
URL: http://fashiondetention.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0