Facebook-gilla-grej!!

Sofia Ahlqvist - Du är jätte snäll, sööt, och as rolig. Måste va nån dag!! :)<3
Sandra vestergård - känner inte..
Hanan Musa - Känner inte, men jag tror du går på min skola, hehe :)
Elinor Nilsson - Känner inte så bra, men är säkert snäll.
Linnea Fakhufvud - Snäll, söt och as bra på innebandy.
Frida Eriksson - Söt, snäll och bra på innebandy.
Hanna Säfström - Snäll, går på min förra skola!
Klara Eksell - Känner baraa lite, men är otroligt snäll!
Maja Granath - Snällish!
Emelie Westin - Grymt snäll och sööt.. Bra vän också!!
Linn Amundsson - Världens snällaste och söötaste. Har så jäkla kul med dig. Av alla mina kompisar så är det nog dig jag har varit mest me.. Love u bby!!♥♥
Maja Jansson - Jätte snäll, jätte rolig. Har nästan alltid kuul me dig!!
Vilma Jansson - Snäll, men känner inte så jäte bra..
Ludvig Gelinder - Snäll osv..
Malin Hällgren - Snäll och roligaste tjejen. Jätte kul att va med mm.
Lisa Rasmusson - Älskar dig.. Ställer alltid upp!! Kommer aldrig glömma sportlovet me dig!! <333
Louise Ericsson - Snäll och sööt!!
Johan Hedström - Känner typ inte
Jenny ljungkvist - Snäll och rolig oc sööt!!
Elin Sandberg - Jätte snäll och jätte sööt! :))
Jennifer Eriksson - Snäll, synd att du slutade!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0