Dagen

Heej!!
Jag tänkte berätta lite om vad som har hännt idag. Först så cyklade jag och mötte Linn. Tillsammans så cyklade vi hem till Lisa. Sen så cyklade jag Linn Lisa och Amanda till behrn arena. Där åkte vi skridskor med skolan. Sen så cyklade vi tillbaka till skolan och åt mat. Vi åt hamburgare.. Mmmm..... Sen så tittade vi på nån arabisk film. Den var lite knäpp sådär. Sen i skolan så gjorde vi typ inte så mkt mer. Efter skolan så cyklade jag hem (i kofta!! Sjukt skönt att det börjar bli vår nu!! ). Sen har jag bara typ städat lite hemma och sånna tråkigheter! ;(  Men nu ska jag i alla fall göra nått kul kanske ;) HIHI.. I morgon blir det i alla fall stan med Lisa och några till :*
PUSS♥
Alva och jag! Älskar dej syster!!<33 du är min andra halva! Har så jävla kul med dig!!!<33

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0