Bästa dagen på länge!!

Hej!
Idag har det seriöst varit bästa dagen på länge. Först tog jag cykeln och åkte till Lisa. Jag hjälpte henne att sälja tulpaner till hennes basket lag. Vi fick bara ihop en halv kund! Men kul va de ;) Sen cyklade vi upp på stan och mötte Ludde och Alex. Vi hade det awesume. Men dom va tvunga att dra rätt så tidigt. Då drog vi också hem till Lisa och sålde lite mer tulpaner. Sen gick vi hem och lämnade alla tulpan papper och gick ut och tog massa awesume bilder. Efter det satte vi oss bara och lyssnade på musik. Sen åkte jag hem o va hemma en stund. Efter en stund så åkte jag o pappa t mc och åt där. Efter det blev det journey 2 på bio. Faktiskt ganska bra!! Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på när mamma och hennes kompisar flummar i köket ;))
Här är en bild från idag!! Lånade bilden från facebook av Lisa! <33

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0