Sorry! :'(

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat sen typ i torsdags men måste ju leva lite på sommarlovet och inte bara sitta framför datan och blogga hela dagarna.
Men tänkte samanfatta allt lite kort..
FREDAG
Va med Emelie typ hela dagen. Cyklade vilse, hhahaha. Sen på kvällen vid 5 så drog vi hem t Lisa för hon hade film kväll med bästa tjejorna (Angelika, Filippa, Emelie, Alice och mig!). Vi flummade lite. Sen typ vid 9/10, nått sånt, kom Jenny o Louise också. Sen klockan 11 så cyklade jag o Emelie hem t mig och Emelie sov här. Vi skypade lite osv..
LÖRDAG
Vi vaknade runt 11 och fixade oss. Sen vid 4 typ så drog vi upp på stan och åt sen lunch och strosade runt lite. Sen drog vi hem till mig, packade lite osv. Sen åkte vi hem t henne och jag sov där. På kvällen va vi ute och tog lite kort. Sen skypade vi med Dogge och lite så.
SÖNDAG
Vi vaknade runt 11, fixade oss och drog ut och tog fler bilder. Sen runt 5 så drog jag hem och åt. Sen dess har jag bara typ chillat här hemma.
Men jag har massa bilder från i fredags i kameran så dom bilderna kommer nog upp i kväll, om inte så kommer dom upp i morgon. Men nu ska jag ta och chilla vidare..
CYA♥


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0