SOMMARLOV!!

Tja!
Just nu så ligger jag i min soffa och bara skypar lite (som vanligt).
Men idag har jag äntligen fått sommarlov!!
I skolan så gjorde vi inte så mycket.. Vi fick ingen lunch i skolan så jag, Emelie och Lisa åkte upp på stan och åt på la baugette. Det va super gott. Sen drog jag hem och fixade mig osv. Sen åkte jag och familjen på min skolavslutning i stadsparken. Va inte så jätte kul, men lite. Sen tog alla lite kort på oss, och vi fikade lite oså. Sen åkte jag hem, åt lite kvällsmat och sen tittade jag på fotboll! TYSKLAND VANN :D
Men nu ska jag chilla vidare.. Ses♥
Lisa, Angelika, Emelie, Jag och Filippa på skolavslutningen.
Bilden snodd från http://emeliewestin.blogg.se/

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0