My day

Förlåt för dålig uppdatering, igår & idag..

Hej, tänkte berätta lite om idag och lite om igår (eftersom jag inte blogga så mkt igår.)

Jaa, idag har jag spederat all tid på stan med bästavän, Elicia. 
Vi va där från 11.30 till 17.30, dvs 6 fuckin timmar.. Så till slut så fick vi lite ont i fötterna ;)
Men kul hade vi! 
Det vi gjorde va typ att gå runt i alla butiker som fanns, äta & titta på folk.
Haha, men drog hem vid halv 6 och satte på "the stig-helmer story". Sådär va den, bra men inte bäst.
Sen åt jag, och nu ligger jag i sängen och chillar.
 
Så, tänkte ju berätta lite om igår också.
Finns väll inte så mkt att säga, men jag var med Linn, och vi hade kul, haha.

Men nu ska jag fortsätta med att.. göra inget.. ;)
Bloggar mer sen, puss<3
Bild från idag..<3

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0