Jag & Emelie

Nu ska jag berätta vad jag och Emelie gjorde idag & igår.
Först kom hon, vet inte riktigt.
Sen satte vi upp tältet oså.
Sen tog vi på oss one piece/ziperall och drog upp på stan. Sen drog vi till marieberg och köpte godis och chilla lite.
Sen tog vi bussen till stan igen och cyklade hem. 
När vi kom hem så bytte vi om (för det va så jäkla varmt), och sen mös vi till det lite i tältet osv ;)
Sen kom Max och lite så. Han åkte vid 11 och efter det så chillade vi bara typ och sen somnade vi typ vid halv 3.
Vi vaknade vid halv 10. 
Vi åt frukost, fixade oss, chillade..
Sen åkte vi ut på en lång cykeltur till min gammla skola och typ torkade ut där borta så pappa fick komma & hämta oss.. Sen när vi kom hem så städade vi ur tältet och sen åkte hon typ hem!
Så det va de!
Jag och Emelie, fett oseriösa!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0