Grym dag :D

Tjaaa!!
Dagen har vart grym.
Först kom Emelie och hämtade mig och Lisa. Sen drog vi till nån medeltidsmessa i Hova. Va så himmla skönt att se mina älsklingar igen! :*
På messan så va vi LITE flummiga ;)
Men vi åt, sköt pilbåge (som jag va as bra.. INTE), åt, såg på nått "uppträdande", åt, flummade, åt, åt och åt ;)
Känns som vi äter hela tiden.. Men sen började det regna så vi drog till Mariberg i stället. 
Så fuckin kul hade vi. Vi provade MASSA kläder på wear it. Sen åt vi (igen..).
Sen körde vi kurragömma på övervåningen, ahhahahahahhaha, gud va kul det vaa!!

Kom hem för typ en timma sen, och nu sitter jag och chillar i mitt rum..
Det regnar typ "lite" så ska nog ta och sätta mig i fönstret.. As mysigt när det regnar. 
Men ses, puss :*
Bilder från dagen kanske kommer senare..

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0