Dag 7 - Min favorit födelsedag

Min favoritfödelsedag var helt klart min senaste!
Jag fick fira den med mina bästavänner.
Dagen innan så kom Emelies mamma och hämtade mig, Lisa och Emelie från skolan. 
Vi åkte hem till Emelie och la in alla grejer i deras husvagn. Sen åkte vi och tittade på när Emelie tränade.
Sen åkte vi hem till Emelie igen och åt tacos. Sen senare kom Max.
Vi hade typ damp hela kvällen/natten.
När Max åkte så typ bytte vi om och la oss. 
Vet inte vad klockan va, men tror att det va ganska sent.
Nästa dag (min födelsedag) så hade Emelies mamma bakat en tårta och allt, sen sjöng dom, för gulliga kompisar! Sen så va vi med Samuel också.
Sen åkte jag hem till mig och fick massa presenter!!
Och det här va inte bara min bästa födelsedag, utan BÄSTA DYGNET JAG HAR VART MED OM!!!
Btw, dom hade skrivit fel på tårtan :D
Bilder från världens bästa dygn!
 

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0