Trött liten tjej!

Hej!!
Igår var jag och ida uppe till klockan 6 på morgonen, så idag vaknade jag först ett (när ida åkte hem) och sen somnade jag om igen och vaknade klockan 4.. Så nu vet jag inte om jag kan somna. Jag måste vända tillbaka dygnet nu eftersom jag börjar skolan snart!! Men ändå så är jag ganska trött nu även om jag sov till 4, hehe. Men nu ska jag väll kolla lite och sen försöka sova!! Jag hör väll av mig om det inte går ;)
Natti....

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D

hoppas du haft en bra start på året? ;)

2012-01-01 @ 23:19:35
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0