Nuu!!

Nu drar jag till gustavsvik med linn och malin, snart asså!! Hejdå!!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

Hej!

jag har frågat forut men jag frågar igen! hoppas du inte tycker jag e tjatig ^^. Jag kan Photoshop o sånt o jag undrar om du skulle vilja ha hjälp med att gora den nya headern o designen som du prata om !

jag kan okså redigera bilder o videobloggar åt dig , det e bara o skicka dom så skickar jag dom tillbaka fin redigerade om ett par dagar elr timmar ^^!!!!! sorry for stavningen bor i japan just nu o har en engelsk macbook (ända som finns här forutom japanskt då men då kan jag ju inte skriva på svenska!!!)

2012-01-12 @ 12:28:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0