I helgen..

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår och idag, men jag har haft fullt upp med att vara med Linn. Vi har varit med varann hela helgen. Jag åkte till Linn i fredags morse och sov där. Sen så körde hennes mamma oss hem till mig igår, och hon sov hos mig. Så idag klockan tolv så blev hon hämtad av sin brorsa!! Sen städade jag på mitt rum. Sen så åkte hela familjen till min morbror och firade han för att han fyller 45 på tisdag, så stort GRATTIS till honom. Sen åkte vi och köpte typ naturgodis och mat. När jag kom hem så åt jag naturgodiset, sen åt jag chips, sen åt jag mat, så nu är jag super mätt!!!!!!  Men annars har jag inte gjort så mkt. Här kommer lite bilder från helgen!
Som ni ser så hade jag Linn's one piece typ hela tiden!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0