Frågestund - Del 2!

Hehe! Var ett tag sedan frågestunden avslutades, men jag svarar på dom nuu, har inte orkat innan, hehehehe!!
Tack för att du kommenterade, Paulin
Hej! vill bara att du ska veta att din blogg e bäääst! läser den varje dag . hehe ^^. har du gsm?? (gosupermodel) skulle vara kul att få chatta me dig om du vill. om du inte har det kan du ju skaffa det om du vill , super kul!!

Tack!! Jag har inte gosupermodell, men hade för typ några år sedan.. Jag tröttnade liktsom på det! Tyvärr så är jag inte så sugen på att skaffa det igen ;D Tack för dig fråga Paulin.

Tack för att du kommenterade, Alva
Hej!! jag fick nyss reda på din blogg från min bästis Paulin ^^ tycker den e super duper bra o borde rekomenderas till alla!. Suoer coolt att du varit i egypten.o jag älskar den dära söta tröjan med pingvinen på!!!!!! vill haaa!!. men nu vill jag fråga om du inte kan göra en smink video ? en sån när du filmar dig själv sminka! skulle vara super kul! P.S jag skulle också villja chatta med dig på gsm! skulle vara super coolt att verkligen få prata!!! puss o kram skumbana <3 haha fick puss o kram skumbanan från en väldigt rolig blogg!!

Hej Alva, snyggt namn föresten! Jätte kul att någon tipsar om min blogg.. När jag såg tröjan med pingvinen så var jag bara tvungen att köpa den, så jag älskar den också!!!! Om du vill köpa den så finns den nog inte kvar, men den är i alla fall köpt på new yorker. Vet inte om det blir så bra med en smink video. Jag sminkar mig inte särskilt mycket till vardags, bara mascara! Men kanske nån gång.. Tyvärr så har jag inte gsm, så vi kan inte chatta!! Men tack för dina frågor Alva ;D

Tack för att du kommenterade, Riskakan
Hej, jag tycker inte om din blogg men jag har några frågor. Varför gör du grimAser på bilderna? Har du bara en kompis? Bara din BÄSTA kompis Malin? Vilken skola g

Hej Riskakan.
Inte kul att du inte gillar min blogg!! Om du inte gillar min blogg varför gick du in på den då och kommenterade!? Kommer att svara på dina frågor ändå!! Jag kanske gör grimarser för att det är kul! Och jag skriver inte bara om malin, men jag skriver mycket om henne. Det är för att hon är somsagt min bästa vän och jag umgås väldigt mycket med henne.

Tack för att du kommenterade, malin
Ja är inte hennes ända kompis, hon har mkt felar bara för jag är hennes bästa vän betyder det ju inte att jag är hennes ända. och du behöver inte skriva att du inte tycker om hennes blogg. Du e bäst alva <3 <3 <3

Tack Malin!! Du är också bäst<3<3<3<3

Tack för att du kommenterade, Anna<33
Hej bästa Alva <333 jag undrar om du skulle kunna lägga upp ett blogginlägg och video inlägg på din dagliga sminkning??? puss o kram

Hej Anna!
Jag kanske skulle kunna lägga upp en video där jag sminkar mig, men till vardags är det mest mascara men jag kan väl visa i alla fall. Tack för din fråga ;D

Det var alla svar!! Hoppas ni blev nöjda med svaren!!!!! ;D











Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0