Trött..

Heej & godmorgon!
Idag blev jag klar lite tidigare än vad jag brukar.. Det var nog för att jag använde en annan mascara som jag aldrig använt förut, så den var liktsom full eller vad man ska säga ;)
Snart ska jag väl åka till skolan. Det är nationella prov idag igen ;( Hoppas det går bra idag med.. Sen på eftermiddagen så ska vi göra en labrapport i NO !? Jag är jätte nervös. För jag kan typ ingenting :'(
Det viktigaste är att jag gör mitt bästa och åtminstonde får ett E.. Om jag får F så blir jag inte glad. Jaajaa.. Nu ska jag väl läsa några bloggar och sedan åka till skolan.
Föresten.. I måndags så glömde jag att lägga upp bilder på min nya väska. Så här kommer dom ;D
Nu måste jag fixa lite och så!!
Hejdå!! ♥♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0