Lördag

Hellu!
Förlåt för att jag inta har bloggat idag.
Gick upp 8 och åkte och hämta upp Moa, sen åkte vi vidare till örebro flygplats där vårt lag hjälpte till lite.
Kul va det. 
 
Sen skjutsade Moas föräldrar hem mig och jag somnade nästan direkt. Haha, när jag vaknade så trodde jag att det var morgon ;)
 
Det va igentligen meningen att jag och Elicia skulle gå på vox festivalen, men mamma tyckte jag skulle vara hemma eftersom jag har vart borta i en vecka nu.. Skulle nog ändå inte ha orkat.
 
Sen tittade jag också på när Justin Bieber va med på skavlan, grät typ.. Efter det va det Mr.beans semester som gällde!
 
De va typ min dag,
BYE
justiiiin

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Bloggfan

Var där. Såg dej.
Jag bara stod och peka på dej och sa - Det är Alva!
JAg hade ränkt och be om en autograf men nej. Våga inte

2012-08-27 @ 15:25:30
Tack för att du kommenterade, Anonym

Tänkt*

2012-08-27 @ 15:25:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0