I don't care, I love it

Dagen har typ sugit.. Haha ne, men det har vart tråkig!
Har inte gjort så mkt, tittat på tv, spelat lite innebandy och vart och handlat med mamma och pappa.
Men nu ikväll så kom min farbror hit med sin söta hund, Nemo, från Sundsvall. Han åker hem igen på lördag.
 
Och nu så sitter jag och pratar i telefon med Emelie!
Men ska väl snart lägga på och gå och lägga mig.. Upp tidigt i moron och fixa inför begravningen.
 
Här är två bilder från idag, ska försöka fixa bild på Nemo oxå ;)
Me
<p>Glass</p>
Inte jätte snygg på första bilden, men får duga!
BYE

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, emma

vem har dött? :(

Svar: Min gammelmormor, men kände ändå inte henne super bra.. :(
Alva

2012-08-16 @ 09:41:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0