HEMMA!:D

Hej!
Är hemma nu efter en ganska grym vecka i Falun :D
Har inte haft tid att blogga, men hade ju gjort tidsinställda!
Tänkte i alla fall berätta om alla dagar, upp till er om ni orkar läsa allt..
 
Måndag:
Samlades på skolan, åkte buss till Falun. Jag och Maja satt och hade hyffsat kul..
När vi kom fram så gick vi t våra rum, fixade massa osv, senare så hade vi slöjd. När vi hade fritid så satt vi i ett rum och typ snackade och hade kul, hände inte mkt den dagen. (Gick t ica också)
 
Tisdag: 
Gick upp tidigt med tjejerna och gav sjöng och gav Lisa frukost på sängen eftersom hon fyllde år.
Sen så hade jag slöjd och massa! På fritiden så skulle vi gå och bada, men när vi precis skulle gå så började det spö,spö,spö regna och blixtra osv. Så vi sprang runt lite i regnet i stället.
Sen gjorde vi väl inte så mkt på kvällen tror jag.. 
 
Onsdag:
Vi hade hemkunskap & NO. Inte så intressant.. 
På fritiden så kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde? Men vi missa i alla fall kvällsmaten för vi hade så kul.
Men vi fick mat sen ändå.
Vi va i alla fall med Johan, Simon och Hugo på kvällen och hade as kul!
Sen va vi as rädda på kvällen.
 
Torsdag:
Hade idrott och bild. Va as kul på idrotten!
På fritiden så gick vi och bada (eftersom vi inte gjorde det på tisdagen). Det va ganska kul..
Men när vi kom t baka så vare disco och det va inte så kul i början men ganska kul i slutet! :)
Sen på kvällen blev det lite konstigt och allt.
 
Fredag:
Gjorde färdigt slöjd saken.. Blev inte super bra, men men.
På bussen hem hade jag, Maja, Wille, Filip, Lucas mm så himla kul! Dog av garv typ!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH
Bah så alla vet så är jag och Maja tunga och we sax!
Det va allt typ! 
Guldstjärna till er som orka läsa..
Här kommer bildbomb från falun:
Jag och wille
<p>filip sover</p>
Filip sover!
<p>Jesper sover</p>
Jesper sover!
<p>jag och wille</p>
<p>jag wille och filip</p>
<p>wille och lucas</p>
<p>Lisa i vårt rum!</p>
Lisa i vårt rum (det va städat då, men när det inte va det så vare kläder på HELA golvet).
<p>badet</p>
Badet!
<p>bild grej</p>
Gjorde i bilden.
<p>regn</p>
<p>kompisar</p>
<p>slöjd</p>
<p>Söta Angelika!</p>
<p>Alice</p>
<p>Angelika, Emelie och Anna</p>
<p>Lisa fyller</p>
Lisa fyller!
<p>massa folk</p>
<p>Anna, angelika och filippa + fötter</p>
<p>Jag och jesper</p>
<p>Jag och lisa!!</p>
<p>innebandy</p>
<p>jesper<br />
-till falun</p>
<p>bussen</p>
<p>tunga är vi</p>
<p>jag och wille</p>
<p>jag och jesper</p>
<p>kunskapsgården</p>
<p>jag filip o wille</p>
<p>bussen</p>
 
~vissa är från instagram!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0