Dagen

Hej!
Tänkte berätta lite om min måndag!
Det börja med att jag gick upp kl 07.30, sen gjorde jag mig i årdning snabbt och drog till stan och mötte Lisa.
Efter ett tag kom Emelie.. Sen satt jag och Emelie och titta på när Lisa klippte sig.
När hon var klar så var hon tvungen att åka, så jag och Emelie gick på stan lite.
Sen drog vi till Kevin & Rasmus. Vi prata mest osåå. Om jag ska vara helt ärlig så var det inte super kul -,-
Men sen tog jag bussen till stan och därifrån cyklade jag hem.
Sen dess har jag inte gjort så mkt.. Sitter just nu typ och skypar med Dogge också. Men han är typ borta och gör mackor ;)
 
Här kommer lite bilder från idag:
Lisa när hon klipper sig
Lisa
Kevin
Kevin
<p>Kevin &amp; rasmus</p>
Kevin och Rasmus
<p>Jag, Emelie och Kevin!</p>
Jag, Emelie och Kevin
 
 

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0