WHOOHOO, VALBORG ♥

Haaaj sötnosisar!!
Förlåt för att jag typ inte har bloggat på hela dagen, men jag har i alla fall haft så sjukt kul.

Först så typ hjälpte jag pappa och tvätta huset och lite så, inte så kul, menmen.. Sen åt jag och drog till Lisa. Hos Lisa så tittade vi på youtube klipp, KULIGT!! Sen drog vi typ till Tyble och tittade på majbrasa. Vi åkte Tekopparna, hahhahahaha. Men när vi hade vart där en stund så träffade vi Samuel (en kompis vi har sen typ ett dag-kollo som va på sportlovet). Vi tre hade sjukt kul. Sen drog jag typ hem och tittade på tv. HAHA, det var min ruuuligaaa valborg..!
Här kommer lite bilder osv..
-Tvätta huset outfit
-Rensar stupränna
-Lisa hemma hos henne
-Visst är vi söta♥
-Älskar dig!!
-Lisa klätrar lite!
-Jag i Lisas fake glasögon ;)
-Jag klättrar
-Lisa klättrar mer
-Hopp!
-Sniiigga brudaaar!
-
-Söt du är!
-Lisa klättrar
-Lisa klättrar!

Haha, som ni såg så klättrade vi ganska mycket! Filmade även lite när vi klättrade. Håller på att ladda upp den på videofy nu, men den va ganska lång så det går ganska segt! Men håll ögonen öppna så ska ni se att det kommer komma upp en video om ca en halvtimma, haha.. Om ni inte orkar hålla er vakna så länge till, kika in i morgon i stället!
Pussss♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0