Vaken!!

Tjooooo bloggen!!

Tänkte berätta om min dag lite!
Först så vaknade jag ganska sent.. Sen typ fixade jag mig och mamma skjutsade mig till Sofia. Vi pratade mest och jag hjälpte henne med hennes design till hennes blogg ;))

Men sen drog jag hem och vi åt tidig middag/sen lunch.

Sen smsade Lisa och frågade om hon kunde sova här. Jag kunde förstås inte säga nej till min sötnos ;)
Men aaa, vi möttes och åkte upp t brickebacken och köpte typ energi tabletter och energi drycker. Sen åkte vi hem t mig, titta på film, skypade med sötaste!!! Sen så spelade vi tjejsnack och hade skit kul. Sen så somnade Lisa för typ en halvtomma sen.. Nu sitter jag helt själv och bloggar från hennes mobil, hehe!!

Men aaa, klockan är ju snart halv 6 på morgonen, så jag kanske skulle sova nu, hehe!!

Puss puss<33


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0