Mini bloggpaus!

Hej!
Som ni kanske har märkt så har jag haft en liten mini bloggpaus och har inte bloggat på ca två dagar.
Så här har i alla fall dom två dagarna sätt ut:
Torsdag:
I torsdags (igår) så gjorde jag inte så mkt. Jag var i skolan och hade typ skit kul hela dagen med Linn och Benamin! Sen drog jag hem. Sen på kvällen pluggade jag lite matte osv..
Fredag (idag):
Idag i skolan var det ganska kul. Jag var mäst med Emelie (HA) och Benamin. Linn va sjuk :( Men sen efter skolan så drog jag och Emelie upp på stan. Om jag ska va ärlig så var det inte så kul. Vi hade inte så mkt att göra. Så jag drog hem vid 6. Sen dess har jag inte gjort så mkt. Pratade nyss med Lisa i telefon om allt möjligt. 
Men nu sitter jag här och bloggar lite. Hat tappat lite läsare när jag uppdaterar så dåligt. Men nu hoppas jag på att jag ska kunna blogga så mkt som möjligt.
Har inga nya bilder, så får bli en gammal!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0