God natt

Hej!
Nu så har jag typ tittat på tv och så.
Kom typ hem från träningen kl halv nio.
Men träningen var skitkul.
Först kom vi inte in för att våran tränares "lås upp" kort till porten funkade inte. Så vi cykla runt lite på parkeringen och typ hade kul. Sen hann vi bara träna i en timma!! Men träningen va as bra. Jag körde match hela tiden och jag tyckte att det gick bra för mig att spela och så. Längtar så himla mkt till örebro cupen som är i helgen. Vi ska spela en match som börjar kvart i tio på kvällen. Sen ska vi sova över och ha disco och allt!! MYS!!
Men jahopp, i moron är det skola :(
Ska väll sova nu då!!
Puss alla!! ♥
Bild från förut idag!!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0