Förlåt! ;(

Heej!!
Hoppas ni förlåter mig att jag inte har bloggat nu idag och knappt i går.
Men jag hade i alla fall skitkul på fotbollen i går! Jag, Emelie och Lisa målade oss i hela facet. HAHA..
Det dåliga var att ÖSK förlora med 2-0.
Men tänkte berätta lite om min tisdag den här veckan (idag):
I skolan var det rätt kul. Vi hade idrott och jag blev rätt lerig ;) Sen efter skolan så följde jag med Sofia hem. Vi var hemma i typ 10 min sen drog vi (i inlägget innan det här så står det vart vi drog). Men efter det så skjutsade dom hem mig. När jag hade ätit hemma så åkte jag och pappa och åkte och hämtade min cykel hos sofia. Våra pappor stod och prata as länge, så vi va där i 1 och en halv timma! Jag och sofia hade iaf skit kul. Men sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn!
Men nu ska jag snart titta på sista dokysopan. SISTA AVSNITTET!!! Sen efter det så ska jag duscha!! Hur ska jag våga det efter att ha sett det? Jaja, vi får lösa det på nått sätt ;)
Men nu ska jag dra!! Hejdå!
Så här såg vi ut på matchen!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Mahtab

Tack så mycket!<3

2012-04-25 @ 00:50:35
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0