Svar på fråga.

Hej.
Nu ska jag svara på en fråga som jag fick in nyss.
Fråga:
postad av: Alicia
vad söta! vart kan man köpa dom????
Svar:
Hej Alicia. Kul att du läste och kommenterade. Men kigurumis kan man köpa via internät. Om du söker på "kigurumi" på google så kommer det säkert upp nån bra sida. Om du ville veta så kommer dom från japan och den kända bloggerskan foki (
www.fokis.se), har en kigurumi som ser ut som hello kitty! En än gång, tack för att du kommenterade.
Kram Alva!

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske ta att läsa lite eller nåt! Ska i alla fall inte springa runt och hoppa och sånt. Det är kväll och jag ska varva ner lite. Det är ju en dag i morgon också, med mer bloggning, och mer bilder. Men jag tycker att jag har skött bloggningen hyffsat bra dom två senaste dagarna. Men det var typ allt.. Så hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0