Sköldpadda!

Hej!
Sen jag var liten har jag alltid velat haft en hund. Men nu har jag insätt att hundar kräver mkt arbete och jag kommer aldrig att få råd med den sorten jag vill ha! Jag vill ha en yorkshireterrier som kostar ca 10-15 tusen, vilket är aldelles för mkt pengar. Så nu kom jag plötsligt på att jag vill ha en sköldpadda. Dom är ju så sööööta! Jag hittade en liten söt sköldpadda, som skänktes bort. Den bodde i stockholm, vilket är väldigt långt att åka bara för en sköldpadda. Men jag har tänkt så här: Vi kommer ju åka till egypten om ca en månad. Då när vi kommer hem från egypten så kan vi ju hämta upp sköldpaddan och ta med den hem. Smart va? Men mamma har sagt att det kommer bli lika dant som med marsvinen. Om ni inte visste det så hade jag marsvin förut. Vi skänkte sedan bort dom för att ingen gillade dom. Asså jag tror nästan att det kommer bli samma sak. Men jag vill liktsom ha ett eget djur som jag har i mitt rum. Ett helt eget djur. Med en hund så kommer det aldrig bli mitt egna djur! Men nu skrev jag väldigt mkt. Hoppas ni orkar läsa allt.

Jätte gammal bild!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, moa

sv; tack så mycket! :)

2011-09-11 @ 20:30:17
URL: http://mhellstrm.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alicia

Har du färgat håret någon gång???? :)

2011-09-11 @ 22:08:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0