Rast!

Hej!
Nyss så tittade jag på shemat jag gjorde tidigare. Och där stod det att jag skulle ha rast till 10,15. Så den är snart slut. Men på rasten så tänkta jag blogga lite. Vet bara inte vad jag ska blogga om. Men jag kan ju säga att jag har precis läst i en halvtimma. Lite mysigt att sitta under en filt och läsa. Särskilt när man har kommit in sådär i boken. Fattar ni vad jag menar? Om inte, så får ni väll googla pm det eller nåt, haha. Men nu är rasten snart slut, så jag ska väll kolla några bloggar, sen jobba igen. Men här kommer några bilder!

Typ en dagens outfit, men man ser knappt kläderna så den räknas inte!

Om ni undrar varför bilderna blev så dåliga, så är det för att det är mobil-bilder. Min kamera tog precis slut på ström. Ska ladda den så att ni får bättre bilder!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0