Pengar!!!

Hej!
Hoppas ni kan förlåta mig för min dåliga uppdatering idag. Men jag kan i alla fall berätta vad jag har gjort när jag inte har bloggat. Jag har suttit uppe på taket och sjungit lite. Pappa håller på att fixa med taket för det var en liten del at taket som hade rutnat så han fixade med det. Och då så var jag också uppe på taket och sjöng och så. Haha. Men sen så har jag tittat på tv. Sen kom mammas jobbakompis dotter hit och köpte min gammla cykel. För den fick jag 300 kr. Den var smutsig och så, så det var den värd. Och eftersom det var min gammla cykel så fick jag pengarna!!!! Så nu är jag 300 kr rikare. Men asså jag har inte så mkt att skriva så jag vill att ni berättar vad ni vill läsa om. Jag vill att alla som läser det här (exakt alla!) funderar vad de verkligen skulle vilja läsa om. Det är bara att kommentera. Snälla! Annars kommer min blogg att bli super tråkig. Men jag har inte så mkt mer att säga så hejdå!

Bild från igår!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0