INGEN VILL VETA VAR DU KÖPT DIN TRÖJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
Jag vet att uppdateringen har vart lite trög idag. Men jag har inte haft någon blogglust eller nåt idag! Men nu kände jag mig lite tvingad (av mig själv!). Om ni undrar över rubriken så kan jag säga tt jag tog den för att jag nynnar på den låten hela tiden och lyssnar på den just nu!!!!! Vet inte varför, men jag tycker den är så SJUKT bra... Men nu så ska jag plugga lite matte. Jag började med matten idag i skolan, och kände bara "gud vad kul det var"!!! Har alltid hatat matte men idag så var det as kul. Men nu ska jag jobba matte (som jag sa), men först så bjuder jag på en suddig dagens outfit i svartvitt!

Och eftersom den blev så dålig, så bjuder jag på några fler svartvita bilder som jag tog igår!



Så det var dom!!!!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0