Idag!

Hej.
Nu tänkte jag berätta lite om min dag. I skolan har det vart kul. Vi orgenterade på idrotten. Jag och Maja gick vilse och trappade i mossa som var fyllda med vatten och så. Men vi hade i alla fall skit kuuuul! Men sen så åkte jag hem och började lite på min idrotts läxa! Jag vet att jag har sagt att jag inte får läxor på denna sida men jag hade tydligen fel. Men vi får inte läxor lika ofta som andra skolor. Sen så har jag ätit. Men asså sen har jag inte gjort så mkt. Haha. Men nu så sitter jag och lyssnar på "satan i gatan" med Veronica Maggio! Den äger!!!!! Men här kommer en liten bild när jag headbangar!

Hahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0