Godisförbud!

Hej!
Jag orkade inte gå och lägga mig så det får bli ett litet inlägg till! Men jag har tänkt att jag ska ha godisförbud tills jag åker till Egypten. Jag får inte äta/dricka: Chips, läsk, bulle, kaka, kex, godis, glass, o.s.v! Ja det var typ allt jag ville säga. Jag ska ha godisförbudet för att jag ska inte äta så mycket socker så att jag kan äta hur mycket socker som hälst i Egypten! Haha, det låter ganska olågiskt, men jag ska tagga ner på socker och äta lite mer socker i Egypten! Hoppas ni fatta hur jag menar. Men nu ska jag sova så godnatt!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Jennilie

Sv: Tack!

2011-09-14 @ 23:30:43
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0