Förlåt...

Hej och förlåt för att jag inte bloggade mer än på morgonen igår.
Men idag så lovar jag på heder och samvete att jag ska blogga efter skolan! Kanske kan fixa några tidsinställda inlägg också. Men vi får se... Men igår så gick jag i alla fall till min mormor och morfar och sålde lite jultidningar till dom. Dom köpte lite.. Men jag kanske kommer att sälja lite idag med. Och i morgon kommer jag också att sälja för att då fyller min bror år och då kommer ju lite folk hit så att jag kan sälja till dom. Men påtal om min brors födelsedag... Idag så kommer jag och mamma åka ut till marieberg och köpa present till honom. Han fyller ju år i morgon. Haha. Men här kommer dagens outfit!

Bilden blev lite mörk, men den får duga!
Skriver mer sen, hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0