Dagens outfit, och lite annat!

Hej!
Nu tänkte jag lägga upp dagens outfit. Men först så tänkte jag berätta att jag ska ta med min dator till skolan idag. Men jag kommer inte blogga. För man får bara använda datorn till skolarbete. Jag tar med den för att skolans datorer är jätte sega och så finns det oftast inte så många som är lediga. Men här kommer dagens outfit!

Som jag sa i går, titta inte på mitt ansikte, bara på kläderna. Haha. Men jag kom just på att det gröna linnet var ut och in. Så jag ska ta och vända på det, se så ska jag packa ner datorn och fixa lite till, sen åker jag.
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, HANNA

hejsan! nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-79.html#comment

2011-09-07 @ 16:54:03
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0