Blogg-pausen är snart över!

Hej.
I morgon tänkte jag stoppa blogg-pausen, och börja blogga igen. Men det har vart ganska skönt att vara ledig från bloggen ett par dagar. Kanske ni också skulle pröva om ni vill. Men under dom dagarna jag inte har bloggat så har jag gjort massa kuliga (roliga) saker. Blandannat så har jag köpt lite saker. Men jag skriver mer om det i morgon, och så kommer det bilder på det jag köpt. Föresten så kommer jag ha mer tillgång till bloggning denna vecka än vad jag i vanliga fall skulle haft. För nu har vi hemmastudiedagar. Så jag ska altså jobba hemma måndag (idag), tisdag (i morgon) och på onsdag. Sen på torsdag har vi vanlig skolan, och på fredag har vi vanlig studiedag, så att vi är helt lediga. Men jag skriver mer i morgon!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, iisaacson

SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA EN TÄVLING PÅ BUBBLEROOM!!!!

läs mer om vad du behöver göra för att hjälpa mig på länken nedan!

DESSUTOM FÅR DU EN LÄNK NÄR DU HJÄLPER MIG!

snabblänk till inlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/september/hjalp-mig.html#comment

2011-09-19 @ 23:51:08
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0