TJO:)

Tjo bloggen!

Idag har jag inte haft nån blogglust alls! Det är därför jag inte har bloggat så mkt idag. Men nu kände jag mig lite tvungen att kasta in ett inlägg.:) Men jag just läst ut en Frida tidning som mamma köpte till mig, för jätte länge sedan! Har typ tusen tidningar jag inte har läst ut än. Men jag ska försöka att läsa ut dom så snabbt som möjligt så att jag kan börja på en bok som jag lånade på skolan! Men vi får se hur det går med det! Hahah. Jag bloggar förmodligen lite mer i kväll och efter maten och så. Men idag kan jag inte sitta uppe så där länge som jag gjorde igår, eftersom det är skola i morgon. Och då ska jag även prova på innebandy igen, fast med 00-or och 99-or. Ska bli kul. Men nu så ska jag gå ner till mamma och pappa och se hur det går med maten!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0