STUDIEDAG I MORGON ;)

Halloj bloggen!

Nu är klockan snart halv 11. Men jag kan va uppe hur länge jag vill, för vi har studiedag i morron!!! Men i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kanske inte har berättat det här, men när jag kom hem från Malin i lördags så var jag sur (vet inte varför, det är väll alla ibland!). Mamma och pappa tyckte jag var för sur, så dom gav mig utegångs förbud i tre dagar: måndag, tisdag, onsdag. Så jag kan inte va med nån i morron. Men jag får väll hitta på nåt kul för mig själv. Om du har studiedag och inte kan/får/vill vara med nån kompis, här kommer några tips på vad du kan göra!

1. måla och styla dina naglar.
2. leta på en film som du gillar och mys. Eller så tittar du på en barn film, alltid lika kul!!!
3. tänd några ljus och läs lite ur en bok du gillar.
4. ring en kompis och prata i telefon. Ni kan snacka om killar, pinsammheter eller andra saker.
5. rita en stor bild av din familj.
6. ta en riktigt lång dush. Det är skönt när man inte har nån tid att passa.
7. om du är arg: slå på en kudde. Om du är glad: hoppa i sängen.
8. jobba med skoluppgifter som du inte har hunnit med i skolan.
9. sätt dig vid datorn och spela "jakten på den stora nöten".
10. lyssna på några bra låtar och bara dansa till dom.
11. Ställ upp några saker som du tycker om och fota dom.
12. städa ditt rum så noga du bara kan!

Så, nu har ni några saker att göra när ni har studiedag!
Hejdå..

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0