Har haft en helt bloggfri dag!

Heej!

Förlåt, men idag har jag haft en bloggfri dag! Men jag kände att jag behövde det, efterdom jag behöver jobba mycket i alla ämnen i skolan, och idag har jag redovisat två steg och så har jag kommit lite längre fram i NO-n! Så efter skolan kände det ssom om jag behövde en liten paus, så jag följde med Linn hem, och var lite med henne. Men vi satt lite vid dator, köpte lite godis och hon lärde mig att skala potatis. Men tyvärr så har jag inga bilder från dagen, men ni får nöja er med en gammal.


Det blev inte direkt nån gammal bild, men det här var headern jag gjorde i går! Jag blev rätt nöjd, men jag klistrade in den i header fältet och sedan såg jag att den blev för stor, så jag testade en annan storlek och då blev den för kort men för hög. Aja, ni får nöja er med min gammla ett tag till..


Men i morgon ska vi till konserthuset med alla 6-or på hela skolan och se på nån musikal. Hoppas den är bra, för den är 2 timmar lång!!! Annars vet jag inte vad som händer resten av dagen. Kanske ska gå på gårn med några kompisar! FÖRKLARING: gårn är ett ställe på min gammla skola där barn/ungdomar kan umgås och köpa godis!

Hejdå!!!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0