God morgon!

Heej!

Nu så har jag precis borstat tänderna och sminkat mig. Så nu ska jag bara äta lite och sätta upp håtet. Men idag så är jag i alla fall toppen glad. Vet inte varför!? Men nu så orkar jag inte skriva mer. Klockan är ju faktiskt 20 i 8. Men jag måste bara berätta en sak till. Nu är det inte långt kvar tills jag åker till egypten. Bara typ 3 veckor eller nåt sånt. Men NU orkar jag inte skriva mer. Så ha en bra dag!

Här är en bild som jag tog en annan morgon precis när jag hade vaknat. Snacka om bad hair day..

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Hej

Alvis . Du är lika fin när du har vaknat !!!!

Glöm inte att jag älskar din blogg! . Jag och min kompis älskar din blogg!!! och jag är hos henne nu !!!!! kram/ Alicia

2011-10-05 @ 17:19:39
Tack för att du kommenterade, Alva(bloggägare)

Hej!

Jag orkar inte svara på denna fråga i ett inlägg. Hoppas att det går bra att jag svarar så här.

Svar:

¨Tack, tack, tack! Imorgon ska jag försöka fixa en video där jag berätta lite vad du har sagt och så!

Kram Alva..

2011-10-05 @ 21:00:00
URL: http://lifeasalva.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0