Längtar så till lördag!

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. Men jag har haft fult upp med skolan, kompisar mm. Men nu tänkte jag skriva ett inlägg så ni inte slutar läsa! Men tyvärr så har jag liktsom inga bilder nu så det får bli en webbcam bild. Men först så tänkte jag bara berätta lite om varför jag längtar så tills på lördag. Först så ska jag och Malin (kanske några mer) gå på stan. Vi cyklar ner dit och sen cyklar vi hem. Sen så följer malin hem till mig och sover där. Vi kommer säkert vara uppe halva natten och titta på film och sånt. Men sen dagen efter vet jag faktiskt inte vad som kommer hända, men jag tror den dagen också kommer att bli kuuul! Men nu orkar jag inte skriva mer så jag säger hejdå för tillfället och bjussar på en webbcam bild!

Lite suddig menmen..

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0