Natti natti!

Hejsan!
Jag hade tänkt sova nu men först så ska jag berätta om min dag!!!! Jag vaknade ganska sent. kanske halv 11. Sen åt jag världens godaste frukost me familjen. Sen så dushade jag och gjorde mig i årdning och lite sånt. Sen så ringde jag Soso. Vi bestämde att vi skulle vara. Jag cyklade och mötte Soso. Sen så hade vi inget att göra så vi började att bygga ett torn av gamla öl burkar. Tornet välte hela tiden så vi cyklade till macken i stället och köpte lite glass och annat snaks. Sen så åkte vi hem till mig igen och pratade. Och sen så åkte hon hem. Efter det så gjorde jag inget mer än att bada i badtunnan. 32 grader. Här är en bild på mig innan jag badade som jag blev väldigt nöjd med. Jag vet inte vad ni tycker men huvudsaken är att jag blir nöjd!

Hahaha. Jag brukar inte passa i toffs men där gjorde jag där!
Hejdå, skriver mer i morgon om jag hinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0