tillbaka från kvarntorp och har precis gjort hallon och choklad milkshake...

För en typ en timme sedan så kom jag hem från kvarntorpshögen. Vi gick i den där långa, långa trappan. Ahh, i alla fall jag och mamma. Sen så åkte vi och tittade på husvagnar. Jag tycker att det är ganska kul att titta på husvagnar. Men vi kanske ska köpa en. Det vore kul att ha en så att man slipper att sova i tält! Det är ganska mysigt att sova i tält, men jag har fått för mig att det känns äckligt att sova i tält. Jag tycker liktsom att det är frächare i en husvagn. Men sen så åkte vi och köpte present till min söta lillkusin, Jolina. Och efter det så åkte vi och handlade mat. Men jag följde inte med in för att jag var helt jätte trött. Jag vet inte varför, jag bara var det. Men sen så kom vi äntligen hem. Det första jag såg när jag hoppade ut ur bilde var massa hallon på buskarna. Så jag fick en ide. Jag plockade massa hallon. Sedan så cyklade jag i väg till macken och köpte hundra gram mjölk choklad. Sen så gjorde jag hallon och choklad milkshake av det hela. Just nu så står den i frsen. Jag får hoppas på det bästa resultetet. Bilder kommer sen... Har liktsom inte laddat upp som än, hihi.
Men nästa inlägg kommer vara smokat med bilder från kvarntorp.
Ha det bra!
Hejdå....;)


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0