Svar på komentar...

Hejsan!
Nu ska jag svara på en komentar som jag har fått av en tjej som heter Alicia!


Fråga: Gud vilken fin one-piecedräkt!! vart har du köpt den någonstans? Och sen vill jag bara säga att jag verkligen gillar videosarna jätte mycket! Tröjan från stan var jättesöt!! :)ser framemot många videosar, var jättekul att du gjorde ett konto och det som jag frågade om, det betyder faktiskt ganska mycket! kram alicia


Svar: Tack för att du tycker den e fin!!!:) Jag har köpt den på gina tricot för ca 500 kronor. Men det är ju sommar rea överallt nu så jag tror att du hittar den lite billigare nu. Om du köper en så kommer du garanterat att gilla den!!!!!;P Tack för att du tycker om tröjan från stan. Jag älskar den. Den var så söööööt!!!! Och du kommer nog att få se några videos här på bloggen. Hoppas du har det bra!!!!!!;)
Kram Alva^^











Hejdååå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0