tyvärr... Det blir ingen plats 8 idag!

Hejsan!
Det blir tyvärr ingen plats åtta idag! Men jag ska försöka att ladda upp den i morrn! Men asså när jag trycker på bädda in så står det "inbäddning inaktiverad på begäran"! Så det går tyvärr inte! Men i alla fall så skulle det ha vart Solo med Iyaz!
Ni kan ju själva gå in på youtube och kolla på den!
Men om ni blev ledsna över att det inte blev nåt idag så ska jag muntra upp er lite! Jag hade tänkt att göra en guid på hur man lägger ut videos från youtube.com! Håll utskik!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, EmizZ

Hej Alva. My life as Liz p' Youtube har inte text tyv'rr..

2011-07-17 @ 07:30:16
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0