Min dag!

Hejhej!
Förlåt att jag inte har bloggat i dag förutom det där lilla inlägget där jag sa att jag skulle titta på film. Men jag var tvungen att gå upp ganska tidigt. Vet inte riktigt vad klockan var. Men jag gick upp tidigt för att jag, mina föräldrar och pappas kompis skulle åka till en raggar träff med dragracing. Om ni inte vet det så är mina föräldrar intreserade av gammla bilar. Men i alla fall så¨var det ganska tråkigt där. Jag vill inte vara negativ men det är faktiskt inte så himla kul för en tolvårig tjej som inte är intreserad av gammla bilar, att åka till dragracing. Man står ju bara och tittar på massa bilar som sladar omkring. Men i alla fall så  var vi där i några timmar. Sen så sjutsade vi hem pappas kompis. Och sen så åkte vi och hyrde film. Det blev "Easy A"! Den var ganska bra. Jag rekomenderar den! Sen när vi kom hem så sprang jag upp till mitt rum, drog på mig min myspysdräkt (typ som en one piece fast inte äkta) och satte på filmen. Och sen mitt i filmen så åt jag mat. Och sen så tittade jag färdigt. Somsagt. Jag rekomenderar den! Här kommer några bilder!

Framsidan av DVD!

Baksidan av DvD!

Jag som håller i filmen.

Jag i min myspysdräkt.

Hahah!

Jaaag!

OCH HÄR HAR NI DAGENS OUTFIT!


Japp där var den!
Ha en bra kväll!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Gud vilken fin one-piecedräkt!! vart har du köpt den någonstans? Och sen vill jag bara säga att jag verkligen gillar videosarna jätte mycket! Tröjan från stan var jättesöt!! :)ser framemot många videosar, var jättekul att du gjorde ett konto och det som jag frågade om, det betyder faktiskt ganska mycket! kram alicia

2011-07-24 @ 00:42:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0